Super excited! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Daphne Hermans - WaarBenJij.nu Super excited! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Daphne Hermans - WaarBenJij.nu

Super excited!

Blijf op de hoogte en volg Daphne

16 Januari 2016 | Nederland, Maastricht

Oh my god, I'm actually going to Australia.
In exactly one month today, I will arrive at Brisbane airport, after having made a stop over at Dubai the day before.
My suitcase is almost ready, my visa has been accepted, the tuition fee has been paid, health insurance is covered, my flight tickets are booked!
I'm ready... I think.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 16 Jan. 2016
Verslag gelezen: 696
Totaal aantal bezoekers 1231

Voorgaande reizen:

14 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Brisbane

Landen bezocht: